Värdegrund

Gemenskap och glädje
Gantofta IBK strävar efter att skapa en stolthet och en klubbkänsla där alla ska känna sig välkomna.

Alla medlemmar ska uppleva att de blir sedda, hörda och att respekt gentemot varandra präglar vårt

förhållningssätt. Gantofta IBK vill verka i en glädjefylld atmosfär där nyfikenhet och lust präglar vårt arbete och där gemenskapen är stor.

Hälsa
Gantofta IBK arbetar aktivt för att lyfta vikten av motion för alla åldrar.

Vi uppmuntrar all sorts träning utan konkurrens. Det skapar förutsättningar för en sund livsstil som ökar det allmänna välbefinnandet och sätter en grund för ett livslångt idrottande.

Utveckling
Gantofta IBK arbetar för personlig utveckling på alla plan. Arbetet genomsyras av att vi vill att alla ska känna ansvar för sin egen träning och följa våra gemensamma spelregler. Vi vill att vi ska våga utmana gamla synsätt och främja ett nytänkande där alla är inkluderade.

HUVUDSPONSORER
Silversponsorer