Nu startar vi upp Innebandyskola för födda 2015
2021-11-04 10:33

Nu är det äntligen dags för barn födda 2015 att få börja spela innebandy. Alla pojkar och flickor födda 2015 är välkomna att testa på vår fantastiska idrott i en klubb med plats för alla.

Tisdagen 16 november är första träningstillfället och platsen är Gantofta gymnastiksal. Träningstiden är 16:30-17:30. Klubba och glasögon finns att låna de första tre gångerna. Sedan ser vi för barnens bästa utveckling att de har egen utrustning.

Vi söker förutom spelare till laget även ledare. Vi har en förälder som anmält sig som ledare men vi skulle behöva minst en till. Hör av dig till oss om du vill vara med och göra skillnad för barnen.

Vi ses 16 november!

HUVUDSPONSORER